Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » REGULAMIN
  • PRO-POINT Karol Gutowski
  • PRO-POINT Karol Gutowski
    NIP: 291-015-36-12
  • E-mail:biuro@pro-point.pl
  • Telefon664730606
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00
Toner BR-243C | TN243C

Toner BR-243C | TN243C

44,20 zł brutto35,93 zł netto
Brother: DCP-L3510CDW, DCP-L3517CDW, DCP-L3550CDW, HL-L3210CW, HL-L3230CDW, HL-L3270CDW, MFC-L3710CW, MFC-L3730CDN, MFC-L3750CDW, MFC-L3770CDW

REGULAMIN

Sklep pro-point.pl, którego właścicielem jest PRO-POINT Karol Gutowski prowadzi sprzedaż tylko i wyłącznie na potrzeby podmiotów gospodarczych i innych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową, łącznie zwanych podmiotami gospodarczymi. 

Możliwy jest również zakup przez konsumenta tj. osobę fizyczna nie prowadzącą działalności gospodarczej w takim wypadku obowiązuje ustawa z dnia 30 maja 2014 r.

REGULAMIN SKLEPU:

W przypadku zakupu przez konsumenta obowiązują przepisy według Ustawy z dnia 30 Maja 2014 r. o prawach konsumenta, w tym odstąpienie od umowy (zwrot w ciągu 14 dni).

REGULAMIN SKLEPU W PRZYPADKU ZAKUPU DLA KLIENTÓW BĘDĄCYCH KONSUMENTEM WEDŁUG USTAWY Z DNIA 30 MAJA 2014 R.

1. Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej..”.

2. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od terminu dostawy do Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.

3. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: biuro@pro-point.pl lub PRO-POINT Karol Gutowski ul. Radosna 12, 05-205 Wola Rasztowska.

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży PRO-POINT Karol Gutowski zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia) nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

5. PRO-POINT Karol Gutowski wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru.

6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: PRO-POINT Karol Gutowski ul. Radosna 12, 05-205 Wola Rasztowska, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwracany Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Kupujący powinien zwrócić Towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim go otrzymał (z zastrzeżeniem zdania poprzedniego). W szczególności do Towaru powinny być dołączone wszelkie otrzymane wraz z Towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty, a także dokument poświadczający zakup. Zalecane jest, aby zwracany Towar był zapakowany w oryginalne opakowanie, chyba że zostało ono usunięte w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. W takim przypadku należy zadbać o to, aby towar był bezpiecznie zapakowany w celu uniknięcia ryzyka uszkodzeń w transporcie. 

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą.

8. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu w trakcie transportu Konsument zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie PRO-POINT Karol Gutowski w celu spisania protokołu szkody.

9. W przypadku wad fabrycznych prosimy o kontakt z Działem Handlowym PRO-POINT Karol Gutowski, pod numerem telefonu 664730606, w celu ustalenia terminu wymiany produktu na nowy wolny od wad.
 
REGULAMIN SKLEPU W PRZYPADKU ZAKUPU DLA KLIENTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTEM WEDŁUG USTAWY Z DNIA 30 MAJA 2014 R

1.Ogólne warunki sprzedaży
Złożone zamówienie oznacza akceptację warunków sprzedaży i dostawy. Poprawki lub dodatkowe ustalenia dotyczące zamówienia i warunków sprzedaży wymagają pisemnej zgody Sprzedającego. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków sprzedaży.

2.Przyjęcie zamówienia
Sprzedaż jest realizowana  przez firmę PRO-POINT Karol Gutowski na podstawie złożonego zamówienia wyłącznie w formie pisemnej (list pocztowy, e-mail, zamówienie przez stronę www). Zamówienie pisemne jest wiążące. Zrzeczenie się zamówienia na inny przedmiot zamówienia jest możliwe wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Sprzedającego. Prośba o zmianę zamówienia powinna być złożona na piśmie i doręczona przed dokonaniem wysyłki zamówionego towaru. W przypadku zmiany zamówienia, Sprzedający ma prawo zwiększyć należność oraz musi wyznaczyć nowy termin wysyłki zamówienia. Kupujący może zrezygnować z części zamówienia lub całości zamówienia realizowanego przez Sprzedającego wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Sprzedającego.

3.Transport i odbiór towaru
Towar zamówiony dostarczany jest na ryzyko kupującego. Informacje dotyczące terminów dostaw są zasadniczo niewiążące. Zamówienia realizowane są w kolejności napływających zamówień oraz dostępności produktów na stanie magazynowym. Sprzedający może realizować zamówienia w całości lub częściowo, w miarę możliwości. Zastrzega się możliwości zmiany terminu dostawy, wskutek wystąpienia  nieprzewidzianych okoliczności. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie, za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku. Roszczenia odszkodowawcze za niewykonaną lub opóźnioną dostawę są wykluczone. Kupujący nie może również zrezygnować z zamówienia w wyniku opóźnienia. Zaleca się sprawdzić towar przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia śladów uszkodzeń powstałych w czasie dostawy prosimy o wyraźne zaznaczenie tego faktu na liście przewozowym w momencie odbioru przesyłki, jednocześnie sprawdzenie dokładnie zamówionego towaru w środku przesyłki w celu uniknięcia szkód towaru. W przypadku uszkodzeń towaru, prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera.

4. Zwrot towaru B2B (nie dotyczy konsumentów)
W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru z przyczyn leżących po stronie Kupującego (pomyłka, itp.)  koszty zwrotu towaru pokrywa kupujący.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do naliczenia kosztów manipulacyjnych związanych z procedurą zwrotu.
- Pomyłka klienta - opłata za zwrot (10% wartości towaru, nie mniej niż 30zł/za sztukę kiedy towar jest zamknięty) lub w przypadku gdy towar jest otwierany (otwarte opakowanie towaru, pozrywane plomby) 30% wartości towaru (nie mniej niż 60zł/za sztukę)
- Pomyłka handlowca - brak opłat 
Zwrot towaru następuje wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Sprzedającego. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku zamawianych artykułów produktowych na specjalne zamówienie, towarów używanych, wyprzedażowych oraz oprogramowania.

5. Zasady płatności
Terminy płatności:
- przedpłata na konto
- płatności online - PAYU, PRZELEWY24, TPAY, IMOJE  
- pobranie kurier
- gotówka w kasie (przy odbiorze osobistym)
- Instytucje Samorządowe faktura z terminem płatności od 7-14 dni
- przelew terminowy 7 dniowy dla firm z podpisaną umową partnerską
W przypadku Kupujących zamawiających po raz pierwszy w naszej firmie lub Kupujących nie posiadających limitu kredytowego zastrzegamy sobie prawo do pobrania zaliczki w wysokości 100 % wartości zamówienia (łącznie z podatkiem VAT). Przy nieterminowej zapłacie faktury naliczamy ustawowe odsetki karne. W przypadku przekroczenia terminu płatności, następne zamówienia dostarczane po uiszczeniu zaległej i bieżącej należności. Sprzedający zastrzega sobie własność sprzedanych Kupującemu towarów, aż do całkowitej zapłaty przez Kupującego pełnej ceny za te towary.

6. Zmiany
W ramach procesu ciągłego doskonalenia produktów, Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian specyfikacji produktów oraz informacji zawartych w katalogach.

7. Warunki gwarancji i reklamacji
Sprzedający udziela Kupującemu gwarancji rozpoczynającej się w dniu sprzedaży towaru. Okres gwarancji jest uzależniony od zamówionego towaru. Gwarancja dotyczy jedynie wymiany produktów z wadami fabrycznymi. Reklamowany towar musi być zgłoszony w pierwszej kolejności do Sprzedającego w formie pisemnej.
Użytkowanie produktu niezgodne z jego przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, naprawy, przeróbki we własnym zakresie, uszkodzenia powstałe z przyczyn niezależnych  od Sprzedającego nie podlegają gwarancji. Ponadto gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktów w czasie ich użytkowania.
Kupujący ma obowiązek udostępnić reklamowany towar Sprzedającemu. Kupujący dostarcza wadliwy produkt do naprawy gwarancyjnej na swój koszt  (w szczególnych przypadkach na koszt sprzedającego) w miejsce przez niego wskazane. Sprzedający rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni, licząc od dnia w którym będzie dysponował wadliwym towarem i pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, Sprzedający zobowiązuje się według własnego uznania usunąć wady towaru wynikające z wad materialnych  lub wymienić towar na wolny od takich wad. Odpowiedzialność Sprzedającego dotyczy jednak wyłącznie wad zgłoszonych nie później niż w terminie 7 dni od dnia wykrycia wady przez Klienta i nie później niż w terminie 2 lat od dnia wydania mu towaru, chyba że odrębna umowa stanowi inaczej.
Wszelkie reklamacje gwarancyjne będą przyjmowane przez Sprzedającego z chwilą dokonania pełnej zapłaty za dostarczony towar. Koszty dostarczenia towaru związane z naprawami gwarancyjnymi ponosi Sprzedający. Koszty dostarczenia towaru związane z naprawami pogwarancyjnymi ponosi Kupujący.
Kupujący zobowiązany jest powiadomić niezwłocznie Sprzedającego o utracie, uszkodzeniach lub brakach ilościowych dostarczonych produktów. Reklamacje winny być składane pisemnie lub telefonicznie w chwili odbioru, jednak nie później niż 24 godziny po odbiorze. Telefonicznie składane reklamacje muszą być potwierdzone w ciągu 3 dni roboczych pisemnie (listownie lub pocztą elektroniczną).
Postawą uznania przez Sprzedającego wyżej wymienionych braków stwierdzonych przez Kupującego jest protokół reklamacyjny sporządzony w dniu dostawy i podpisany lub przedstawiciela Kupującego i spedytora (przewodnika) lub Sprzedającego. Za szkody wynikłe z winy przewożącego Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności. Szkodę należy wówczas zgłosić do przewoźnika wykonującego usługi w postaci protokołu sporządzonego w obecności osoby odpowiedzialnej za transport. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane w czasie rozładunku towaru. Sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody wynikłe z wstrzymania produkcji, utraty zysku lub strat pośrednich.

Sprzedający odpowiada wobec Kupującego z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Kupującemu. Jeżeli Kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania towaru, to domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwil zakupu. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej..”
 
8. Prawa własności intelektualnej
Wszelkie zdjęcia, rysunki, wykresy, informacje techniczne i ceny towarów zamieszczone w katalogach oraz innych dokumentach przedstawionych Kupującemu, są publikowane wyłącznie do celów informacyjnych.
Kopiowanie całości lub fragmentów tekstów zawartych w katalogach drukowanych, na stronie internetowej oraz w plikach w wersji elektronicznej i publikowanie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione bez pisemnej zgody Sprzedającego.

9. Pozostałe warunki
W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu Cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu